Predikant

Even voorstellen
Mijn naam is Inge Eckhardt, ik ben predikant binnen de Ontmoetingskerk in Middenmeer en de Langewegkerk in Slootdorp. Sinds 2022 ben ik hier werkzaam en wonen mijn man Peter en ik met onze kinderen Ivana, Joah, Elisa en Benja in Middenmeer.

Als predikant hoop ik er voor u en jou te mogen zijn, in tijden van verdriet, maar ook bij blijdschap. Graag ook in het ‘gewone’,  dagelijkse leven, waarin wij samen zoeken naar de weg die onze Heer met een ieder van ons gaat. Door alles heen, zoek ik graag met u Zijn Stem.
We komen in de kerk samen om Zijn Naam groot te maken, om te lezen over Gods Zoon Jezus Christus en om samen te bidden om de voortdurende vervulling met de Heilige Geest. Zo zoeken we Gods weg met ons door het leven. Je levensweg hoef je niet alleen te gaan, ik hoop u en jou daar altijd weer aan te mogen herinneren.

Als predikant houd ik van een mix van onze rijke, onopgeefbare traditie met moderne, nieuwe vormen van vieren. In de samenleving is alles continue in beweging en ontwikkeling, in de kerk moeten we proberen niet onverstaanbaar te worden.

Verder houd ik van verbondenheid in de kerk: we zijn Gods gezin, broeders en zusters. Ook in andere kerken vinden we ‘familieleden’, binnen de polder zijn we niet alleen, van Evangelisch tot Katholiek, we mogen samen God eren en dienen.

Zegen en groet!
Ds. Inge Eckhardt,  tel. 06-45488710
e-mail: predikant@ontmoetingskerk-middenmeer.nl

Bereikbaarheid: d.m.v. een telefoontje, een appje, of een mailtje, maar net wat u/jij prettig vindt.
Telefonisch spreekuur: tussen 08:30 en 09:30 (behalve op mijn vrije dag, de woensdag)